Mitt nya liv börjar idag.

Okej, nu börjar mitt nya liv. (Yeah right...)

Det nya livet kommer bestå av motion, och en ordentlig utrensning av kroppen. Och nej, jag ska inte göra en tarmsköljning, fettsuga mig, förstora läpparna eller börja punda - utan jag ska endast dricka vatten och en speciell pulverdryck för att rensa kroppen under tre dagar, frukost är det enda jag får äta som "vanligt".

Sen blir det dagliga långpromenader, en jävla massa vatten, frukt, grönsaker och regelbundna måltider.

Bara för att man är sjuk i huvudet behöver det inte synas på utsidan liksom, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Du är inte mer sjuk i huvudet än någon annan, du har ditt vi andra har vårt, vi är knäppa allihopa, jag lovar! ;) Det är onormalt att vara normal!



Lycka till med nya stilen! God morgon!

2009-11-13 @ 06:46:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Godmorgon hjärtat och lycka till på vägen. Jag ska också försöka, annars dör jag fan i förtid. Puss!

2009-11-13 @ 06:54:04
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0