Vem hinner först?

Igår när jag var hos pappa ringer Mickis och säger att hon ska komma förbi och dricka kaffe, och i vanlig ordning berättar hon hur skitnödig hon var så jag sa att hon fick skynda sig för att låna pappas toalett.

Det verkade som att pappa hörde våran konversation.

Pappa: Jag måste springa upp och kissa.
Jag: Haha, tänkte du hinna före Mickis kommer hit och sprider sin odör eller?

Man kanske borde införskaffa sig två toaletter i varje hem? Då hade man kunnat ha en för skitnödiga gäster och en för kissnödiga.




Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Det är alltid bra med två toaletter. Om en duschar eller badar kan den andra kissa ändå.. Jag vet ALLT om det med Egoina som inneboende. Vi har endast ett badrum.. (Jag har fått träna blåsan) ;D

2009-11-08 @ 13:41:26
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: mickilicious

haha fan vad pinsamt alla tror nu typ att jag är värsta bajskorven haha

2009-11-08 @ 17:41:31
URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0