"Du kan ha den när jag dör..."

Min mamma gifter sig på lördag och idag var jag med pappa på stan för att kolla efter en skjorta. Då kommer pappa med en kavaj som han tyckte jag skulle prova - nu är det dock så att jag inte ALLS är typen som gillar finkläder, det ser stelt och tråkigt ut.
Jag ringde mamma och berättade om dagen på stan.

Jag: Det kändes onödigt att pappa skulle köpa en kavaj för så mycket pengar när jag ändå aldrig kommer att använda den igen.
Mamma: Ja, men det är ju såna kläder som kan vara bra att ha vid vissa tillfällen. Du kan ju använda den t.ex när jag dör. (Skrattar riktigt högt..)
Jag: Eh, du tyckte du var riktigt rolig nu? 
Mamma: Hahaha, joo....
Tänk att något så hemskt kan bli så roligt! ;) Vi får hoppas att hon inte dör i första taget, min älskade mor!

Kommentarer
Postat av: Carmen

du sa att hon skulle gifta sig den fjärde! nu får hon inte gifta sig i en stor kanelbulle på kanelbullens dag jue :(

2009-10-01 @ 17:50:48
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Cat

Haha! Det där var ju riktigt roligt, trots att det är hemskt egentligen. Rolig mamma du har! =D

2009-10-02 @ 10:59:00
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen

hahha sådär skulle min mamma ALDRIG säga om sig sj lr ngn annan! Så fort man nämner döden, även i stil med "åååhhh jag dog idag när jag gick på stan, höll på o skämmas ihjäl" Så blir hon jätteallvarlig och säger att man inte ska skoja om så allvarliga saker. HA HA HA HA



(tack för kondom-länken!)

2009-10-02 @ 10:59:33
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0