True blood - det bästa jag någonsin sett!

Jag lever men det gör ändå förbannat ont, även om det är lite bättre. Ska lägga mig ner och titta på "True Blood" - är helt fast i serien nu, finns fan ingen bättre. Det är så illa att jag slänger Desperate Houswives och SATC i sopkorgen nu, tråkigt men sant.

Jag har ALDRIG sett något så bra faktiskt. Så snyggt gjort och spännande, man har hela tiden en klump i magen för att det är så himla spännande, man vet inte vad som ska hända. Åhhh! Blir helt till mig när jag tänker på hur bra det är.

Har du inte sett True Blood förut så gå in på www.svt.se/play och där hittar du dom två första avsnitten. Här kommer en trailer:


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Så fort du blir frisk så videobloggar du med paropdi på Mmmmh? Snälla? Du lovade!! :D

Krya på dig!

(Igår gick det inte att komma in på din blogg ALLS!)

2009-09-03 @ 15:25:45
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Man kanske skulle kolla på det då.

Hoppas din rygg blir bättre!:)

2009-09-03 @ 15:45:51
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Mattias H

Jag har ju pluggat True Blood på fb sedan första avsnittet kom ut :)



Finns många vsnitt för dig att se. Är i mitten av säsong 2 nu "over there"

2009-09-03 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0