Ungdomsförmedlingen.

Nu har jag ätit havregrynsgröt och är redo för en promenad till Ungdomsförmedlingen, har ett avslutningsmöte där idag eftersom jag inte skall vara inskriven för tillfället.

Men nästa gång SKA jag ha en annan handledare, hon är så fruktansvärt irriterande och går mig på nerverna. Vissa individer tål man bara inte, förstår inte riktigt varför men jag och hon går inte ihop!

Nu ska jag slita mig härifrån. Hoppas ni också gör något vettigt, typ:


  1. Skolkar.
  2. Äter godis.
  3. Räknar får
  4. Pillar navel o.s.v....

Kommentarer
Postat av: Dennis Widmark

Ja, det var ju verkligen vettiga saker. Själv tar jag en paus från pluggandet =P

2009-09-15 @ 19:42:16
URL: http://metrobloggen.se/tonarsskalle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0