Åh jag är helt slut.

Jag har sovit natten lång och drömt om schlager. Gissa om jag är helt slut?

Jag menar, VEM klarar egentligen av en hel natt full av schlager? Jag ville kräkas flera gånger om men hejdade mig själv när jag insåg att allt bara var en illusion i en dröm.

Så då vet ni det.


(Bild: Moa och Thurfjell)


Och just ja, idag ska jag iväg till byn med Moa och Elina så jag tar med mig hunden så får hon springa av sig lite ute i byn och känna sig som en riktig bonde. Moa fyllde år igår så hon ska bjuda in släkt och sånt på fika. (Jag inkluderas i "sånt")

Kommentarer
Postat av: Gun

Det låter inte direkt som en mardröm, men en hel natt med schlager kanske inte är vad man kan kalla njutning heller.

2010-02-07 @ 12:09:38
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ haha ja det är skitgott ;D

2010-02-07 @ 12:24:10
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0