Nu är jag på avgiftning.

Jag bor för tillfället hos pappa när det känts lite ensamt och deppigt där hemma. Och nu på kvällen fick jag tydligen reda på att jag är på avgiftning.

Jag: Åhh, pappa jag är hungrig.
Pappa: Nä det är du inte.
Jag: Ja men, sugen är jag faktiskt.
Pappa: Men nu är du på avgiftning, man ska inte äta på kvällen.
Jag: Åhhh.... *Suck*
Pappa: Men se fram emot imorgon, då ska du få en jättegod frukost.

Vi är tydligen inne på det här med att vara nyttigare för tillfället, eller något.

Kommentarer
Postat av: Linda

Undrar var jag ska åka för att få mig en egen "avgiftning"? Det är så många jag känner som älskar att trycka mat precis likadant som mig :(

2010-01-10 @ 23:48:47
URL: http://liiindans.blogg.se/
Postat av: Jompen

STAAAACKARS STACKARS dig! :p

ska jag tänka lite på dig om jag får för mig att jag måste äta ikväll? xD

2010-01-11 @ 13:17:06
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0