Ikväll, då smäller det.

Jag sitter här med kaffekoppen i handen och laddar inför ikväll. För ikväll, ja då smäller det.



Party med bästa brudarna och partymusik när den är som bäst. Moa har köpt en ny stereo så det kommer bli superkul på förfesten, dessutom ska Therese ta med sig ett spel som heter "Våghals 2".

Det är som sanning eller konsekvens. Här kommer några konsekvenser ur spelet:

  • Gå in på Facebook och ändra din status till "Dammsuger naken". Har du inte Facebook drabbas personen till vänster om dig. Gå medurs tills någon drabbas.
  • Fyll munnen med toalettpapper och sjung refrängen på din nuvarande favoritradiohit.
  • Skicka SMS till två personer med följande text: "Hade du borstat tänderna sist vi sågs?" Ringer personerna upp dig får du ej svara.
Jag tror vi kommer ha grymt kul ikväll, vad tror ni? Hehe

Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Festerna med Våghals brukar ha en tendens att spåra ur. Men det är väl därför man har fest ;)

2010-03-27 @ 12:47:47
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Tessilione

haha precis! Sist vi spelade var det en snubbe som föll över vardagsrums bordet haha

2010-03-27 @ 15:22:37
URL: http://tessilione.blogg.se/
Postat av: Nathalie Y

Festerna med våghals är enda anledningen att jag blev till.. okej kanske inte, kunde ha varit :P Däremot är det anledningen till att jag fann världens finaste pojkvän. "Jag är så jävla packad (klockan var förövrigt knappt 21) Kan jag sova hos dig ikväll"... Fungerar tydligen :P

2010-03-28 @ 15:46:47
URL: http://NathalieY.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0