Sååå skönt.

Kors i taket!

Jag vaknade INNAN tolv idag, och de är sååå skönt. Jag tycker nästan att jag förtjänar en medalj, en pokal eller en utmärkelse på papper.. Eller vad som helst hade gått bra liksom.

Nu ska jag hoppa in i duschen, göra frukost och gå till affären för jag har lust att döda min brandvarnare nu, den hasr pipit lite sporadiskt i tre månaders tid, men NU piper den jätteofta så jag måste byta batterier.

I helgen gjorde jag världens godaste middag gjord på fullkornspasta av spenat, kyckling i ugn med vitlök och chili, så den ska jag ta fram och värma till lunch! (Utan spenatpasta dock).


Kommentarer
Postat av: Jompen

duktigt! :p vilken tid brukar du vakna?

har inte fått någon riktig koll på det.



antingen så låter man brandlarmet pipa "lite sporadiskt" i tre mån eller så tar man ur batterierna tills man köpt nya ;)

2010-03-01 @ 13:08:03
URL: http://johannamoxell.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh ser sjukt gott ut.

2010-03-01 @ 14:01:21
Postat av: Johanna ♥

Spenatpasta är ju sååå gott :)

2010-03-02 @ 14:16:33
URL: http://johannanmaria.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fan också! Det var något jag gjorde idag som jag tyckte att jag förtjänade medalj för också. Hade säkert också med tidig uppstigning att göra, men är inte helt hundra..



Störigt när man inte kommer på! Men hur som helst förtjänar vi båda medaljer tycker jag.

2010-03-03 @ 00:40:00
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0