Glad midsommar?

Igår var det full rulle här hemma hos mamma - folk överallt som sprang omkring med olika uppgifter som att t.ex bära ut bord till huset där festen ska vara efter bröllopet. Och jag hackade sallad för 30 personer, det blev inte lite sallad kan jag säga.

Helt plötsligt kommer mamma inrusandes i vardagsrummet när jag sitter och kollar på kvällens avsnitt av "Idol 2009".

Mamma: Hahahaha, man kan inte annat än att skratta!
Jag: Vad har du gjort nu?
Mamma: Jag hade ju bestämt mig för att duka upp i temat rosa och vitt!
Jag: Ja,  men det vet jag väl?
Mamma: Ja, och så köpte jag vita dukar som skulle läggas ut på borden där ute.
Jag: Mmm?
Mamma: Men nu när jag plockar fram dukarna och lägger upp dom på bordet är dom dekorerade med svenska flaggan och midsommarblommor. Hahahahahahaha! (Skrattar hysteriskt)
Jag: Åh herregud!
Mamma: Ja, man kan inte annat än att skratta.

Så roligt har vi här hemma just nu, och jag blev återigen påmind om var min dåliga humor kom ifrån.

Kommentarer
Postat av: MODELLFOTOGRAF Patrik PH Larsson

(",) HEEEEEEEJ HELLUUU !!!!!!



Jag tyckte väl att jag kände igen ditt namn i Fokis bloggkommentarer. Det var f-n inte igår. Jag har ju haft bloggpaus på över ett halvår men jag har börjat skriva igen nu. Vet inte om det var ett halvår sedan vi skrev i varandras bloggar... eller kanske 1 1/2 år ?? ;)



Har du gjort om din blogg ?, känner inte igen den alls. Hur är dt med dig nu för tiden ?



(adda gärna bloglovin' (igen))



Mvh. Patrik

2009-10-03 @ 09:54:07
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Carmen

nej men gud stackarn :(

hoppas ni får det underbart ikv!

2009-10-03 @ 10:21:19
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Elin

Midsommarblommor och svenska flaggan..... Hahaha. Bra där!

2009-10-03 @ 11:40:40
URL: http://elinmauno.blogg.se/
Postat av: Robbie

Sv: Tack så mycket! Älskar när människor uppskattar det jag gör.



Nice blogg, BTW!

2009-10-04 @ 07:57:55
URL: http://www.modestil.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0