"P" - vi saknar dig!

Jag har inte varit guds bästa barn, jag har ljugit, stulit och varit allmänt bortkopplad från omvärlden. Jag har tagit massor av droger och absolut inte betett mig som man skall göra. Dessutom har jag gjort massor av snedsteg, tagit återfall, åkt in på avgiftningar hit och dit.

Men det finns en sak som jag saknar - och det är inte bara jag. Utan även mina närmsta vänner, och det är våran BÄSTA vän. "P".... Det fanns en gång i tiden en tjej med glimten i ögat, en tjej med humor och en tjej med kärlek. Hon fanns där och var så nära oss.

Jag tror att vi har tappat henne. Jag gjorde det s.k "misstaget" att ringa hennes föräldrar när jag trodde att hon låg där, medvetslös i sin lägenhet. Hon hatar mig för samtalet jag gjorde. Man kan beskriva hennes uppfattning om det jag gjorde som rent hat.

Men du ska veta det. Dina nya "s.k" vänner...
Ellis, Pissy och Pussy kommer inte finnas där för dig när det väl gäller. Vi är dina riktiga vänner och kommer ALLTID finnas där. Även om du inte vill att vi bryr oss så kommer vi ALLTID att göra det. För du var våran schlager prinsessa, vårat ljus i mörkret. Och tjejen med glimten i ögat.

Lågan har slocknat, och du blundar för det jag tycker är så självklart. Men jag är så fruktansvärt ledsen för allt som har hänt. Jag var din bästa vän, och jag anser fortfarande att jag bryr mig om dig. Jag har försökt få dig att förstå, och inte bara jag. Utan även många andra.

Men du behöver inte vara rädd, inte vara rädd för att vi ska döma dig. Vi finns här för dig, och även om du inte tror på det - så älskar vi dig! Mer än vad vi älskat någon annan.

Glöm aldrig det, våran älskade ängel.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi SAKNAR dig !!!!

2009-10-08 @ 23:28:30
URL: http://http://moanystrom.blogg.se
Postat av: Gun

Vad fint. Hoppas det går bra för "P" och att du får tillbaka henne som vän.

2009-10-09 @ 05:59:28
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: P

saknar er oxå,

2009-10-09 @ 11:06:56
Postat av: Amanda

Vad fint skrivet! =) Kram. ♥

2009-10-11 @ 17:54:18
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0