Varför?


1.
Varför döper man ett barn till "Sten" ? Har det något med en tung förlossning att göra kanske?

2. Varför finns inte "Big brother" i Sverige något mer? Det var ju det bästa! Nakenchocker, fyllebråk, fåniga uppdrag. Helt enkelt fruktansvärt meningslöst - perfekt för mig med andra ord.

3. Varför lägger man in världens längsta nyheter och reklam mitt i en långfilm på TV4? Man hinner ju liksom somna innan filmen fortsätter.

4. Varför är det mesta som är gott, sjukligt onyttigt?

5. Varför finns "Våra bäst år" kvar? Är det inte dags att lägga ner snart? Man kommer ju liksom ihåg att mamma tittade på det redan när man satt i blöjor, och nu sisådär hundra år senare så förstår man ändå vad som har hänt om man av någon anledning skulle råka titta på det.

6. VARFÖR köpte jag inte de där skitcoola solbrillorna sist jag var i Finland? (Ja, dom på bilden högst upp.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahah det där med våra bästa år är så rätt!

2010-04-16 @ 08:58:39
Postat av: angelica

tycker våra bästa år är en stabil serie..

titta en gång, o sen en gång till några månader senare o samma folk står i samma rum o pratar högt för sig själv o nån som inte får höra står bakom hörnet..

skönt med en serie man kan lita på :P

2010-04-16 @ 12:26:48
URL: http://parat.blogg.se/
Postat av: Mija

Ha, du var ju nästan lite lik Kiefer Sutherland på den bilen.



Han är snygg.

2010-04-19 @ 06:47:00
URL: http://hejmija.blogg.se/
Postat av: Therese

Alltså, om du råkar komma över ett par likadana shades inom en snar framtid, så hör av dig till mig för min adress etc, hade ett par förra året som tyvärr 'råkade ut' för en Hultsfredsfestival. Kan erbjuda mig att sälja min själ till vilken sekt som helst för ett par nya. Tack på förhand!

2010-04-19 @ 18:56:14
URL: http://kunimitsu.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha man doper ju ungen till det sa att hans klasskompisar kan kalla honom klassens ogonsten, och pa engelskan kallar alla honom Stone, och sen nar man strulat med honom i helgen sa kan man uppdatera sin fb och saga att man varit stoned i helgen.



Ja som du forstar sa har jag en god van (21 ar idag men fd klasskompis) som heter Sten. Fast forlossningen vet jag inte hur den var fastan jag aven kanner hans mamma!

2010-04-21 @ 17:48:07
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0