Good morning sunshines!

Kors i taket som den äldre generationen brukar säga. Eller säger dom det? Jag har fått för mig det.

Klockan är 06.25 och jag är redan uppe, ibland är jag så sjukt duktig. Det är nästan så att någon organisation borde komma springandes och plinga på min dörr och när jag väl öppnar, så står dom där med sina instrument och börjar spela en symfoni samtidigt som dom häller konfetti över mig och blåser i såna där tutor för att sedan börja sjunga; "Tobyyy du är sååååå sjuuuuukt duuuktiiiiig".

Okej vad jag egentligen ville säga var, GODMORGON!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, fy..kommer aldrig någonsin bli en morgonpigg människa. Ääääälskar att sova. Fast nu har man ju liksom inget val, är ju tvungen att kliva upp med kidsen..

Men, men dom blir stora dom med och då lär jag sova..igen=)

2010-03-30 @ 11:54:40
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0