Att köra bil är inte alltid lätt.

Jag, Mickis och Victoria skulle ta bilen in till stan för att spana in en speciell avfärgning till håret från Sax&Maskin.

När Mickis ska backa ut bilen får hon "kärringstopp" ungefär fem gånger på rad.

Jag: Hahahahaha. Vad fan, vi kommer få motorstopp halvvägs in till stan!
Mickis: Men vadfaaan.. Jag är bara inte van att köra denhär bilen.
Jag: Hahahaha, vi kommer aldrig att ta oss ut härifrån.
Mickis: Sluta skratta jag blir galen..!

Efter några försök till...

Mickis: Ahaa, handbromsen ligger ju i.
Jag: Hahahahahhaha.....
Victoria: Hahahhahahahahah....

Man kan ju undra om hon fick körkortet i cornflakespaketet. Jag skulle gärna vilja veta vem som säljer dom i såna fall - ICA eller Konsum?




Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det där låter som mig.. Eller i varje fall förr i världen. Numera berättar jag inte för nån att jag har körkort!! ;D

2009-11-04 @ 15:24:42
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Vickan

hahaha.. jaha du har också skrivit om den roliga händelsen i bloggen.:) de var som lite kul..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0