Chihuahua och norrländsk kyla.

Agnes lät mig sova längre idag innan hon började sitt dagliga maraton, hon väntade nämligen till 07.30 - och jag blev nästan förvånad. Efter att ha väckt mig så sprang hon direkt till Pyret (den stora hunden) men det var inte lika populärt idag, för hon var ju trött. Pyret gav ifrån sig ett konstigt läte som lät ungefär såhär; "Hmpppppffffssss..." - men det var bara att kliva upp.

Det var några minusgrader ute så efter halva promenaden började Agnes halka efter lite i farten, men det är inte så konstigt när asfalten var täckt med en hinna av is, då fryser ju småtassarna fast.

Agnes föredrar sommaren då hon kan ligga på stranden med mig istället. Tagen för något år sedan i Boden faktiskt. (Ja, jag bodde där en gång i tiden, men ni behöver inte säga det till någon - skäms en aning.)


Kommentarer
Postat av: Titti

jasså där ser man;)

2009-10-20 @ 20:49:21
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: - Therese -

Vilken söt bild :)

2009-10-22 @ 08:23:53
URL: http://terees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0