Det är svinkallt.

Det är så förbannat kallt här inne. Jag glömde stänga mitt fönster innan jag gick och la mig. (Brukar vädra några minuter innan man lägger sig för att få in lite frisk luft.) Och med tanke på att det varit hur många minusgrader som helst inatt så kan ni ju fantisera om hur kallt mitt vardagsrum är.

Idag får vi se vad som händer, hade tänkt följa med Nathalie och hennes familj och simma/bada, sola solarium och bada bastu men jag tror att dom redan åkt. Jag sov lite väl länge, hehe.

Ska slå en pling till Mikaela nu och se vad hon har för sig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag glömde också ena fönstret öppet inatt! Trodde jag skulle avlida när jag vaknade. Stängde det omedelbums och hoppade i Larrys tofflor och svepte in mig i en filt medan jag rotade tekopp... Tog en timme innan jag började bli varm. >.<

2009-10-12 @ 11:07:29
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: ElinArmour

Ja, en ialf =)

2009-10-12 @ 11:15:31
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0