Hypokondriker Hagberg.

Jaha då är det väl dags då. Idag var min underbara kontaktperson från Öppenteamet här och berättade om hennes semester i södra sverige förra veckan då hon hälsade på sin son.

Kvart i tolv på förmiddagen mådde han toppen, en stund senare fick han 40 graders feber, badade i svett, hostade lungorna ur sig o.s.v.... Svininfluensan givetvis.

Nu fick jag plötsligt ont i halsen, nu är det väl jag som drabbas härnäst. *Ryser*


Nu ska "hypokondriker Hagberg" laga middag och hoppas på att inte dö i första taget...


Kommentarer
Postat av: Gun

Vet hon inte att man inte får berätta sånt för dig? Haha, jag tror du överlever du också:)

2009-10-20 @ 18:33:08
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0