Världens bästa dag!

Jag hade två utav mina tjejer här på lunch nyss. Det var så kul! Jag älskar när folk kommer och hälsar på, man blir som så glad plus att det är så himla mycket roligare att laga mat till någon annan än sig själv!

Det blev stekt lök, korv, köttbullar och makaroner.
Vadå norrländskt? Nu ska jag förbereda mig, åker till mamma idag och kommer hem imorgonkväll, för imorgon smäller det. DÅ GIFTER HON SIG!

Jag är så otroligt glad idag, det liksom spritter i benen.
Kan det vara hösten som gör att man blir lycklig? Älskar den friska luften utomhus! Igår hade jag på mig Mickilicious gröna brillor, jag tänkte stjäla dom - är de inte snygga!?

Hoppas ni andra får en riktigt trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter smarrigt! Jag känner doften av mammas mumsiga köttfärslimpa så snart är det matdags här med. Din fredag låter spännande, åka iväg och umgås. Jag sitter och väntar på att dagen ska gå så jag kan dra till "centrum" och umgås med min vän. Försökte hitta någon som ville gå långpromenad med mig, men småstadsfolket här verkar vara lite skygga och vill sällan sånt. Är det fel på frisk luft?!

Nu råkade jag prata av mig igen. Sorry. Haha.

2009-10-02 @ 14:22:56
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Gun

Härligt att du är på bra humör och vad kul med bröllop imorgon! Hälsa Grattis till mamma!:)

2009-10-02 @ 18:22:02
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Andréa

Coola brillor :D

2009-10-02 @ 23:07:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0