En sen familjemiddag.

Ska iväg på en sen familjemiddag hos pappa, ryggen gjorde så ont för ungefär en timme sedan att jag fick ställa mig i duschen och spola kokhett vatten över ryggen och svanken, men nu har jag tagit två muskelavslappnande så det ska bli bättre.

Hoppas detta går över helt, det har ju trots allt varit bättre nu än igår. Lustigt att min blogglust kom tillbaka i och med mitt ryggskott - haha. Det visar bara på att man bloggar när man har lite att göra, jag orkar inte så mycket just nu. Man har ju så himla mycket annat utanför bloggen som tar tid och är roligt så ibland glömmer man nästan bort den.

Vi får se vad som händer, kanske blir det en uppdatering om dagen i alla fall - känns ändå inte roligt att vänta flera dagar mellan uppdateringarna, jag vill nämligen kunna gå tillbaka och kolla vad jag gjort i framtiden, sånt brukar vara riktigt roligt. Ungefär som när man hittar någon gammal s.k "dagbok" från när man gick i 1:a klass, haha.

Här kommer i alla fall dagens BÄSTA - så underbara röster. JAG ÄLSKAR DENNA R&B, det är som orgasm!


Kommentarer
Postat av: Gun

Men fy vad jobbigt med ryggen. Blir det inget bättre?

2009-09-03 @ 21:15:40
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0