Fruktansvärd ryggsmärta...

När jag var alldeles yrvaken imorse så plingade det på dörren och in rusade Mikaela med budskapet om att "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder..!"

Så vi begav oss ut på en längre runda och jag tog med mig hunden. Efter ca 2.5 kilometer fick vi möte av andra som motionerade med två hundar så jag böjde mig ner för att koppla min hund och när jag ställde mig hastigt igen sa det "pang" i ryggen och en fruktansvärd smärta ilade genom hela svanken ända ut i sidorna av ryggen.


Det slutade med att vi fick promenera yttligare 2.5 kilometer trots min smärta och nu har jag fått en tid hos läkaren 16.15 - ska dit och få en spruta av något slag med bedövning/muskelavslappnande så värken släpper. Detta är olidligt, jag kan inte ligga ner för då kommer jag mig inte upp och jag kan knappt sitta så jag tänkte ställa mig upp nu för att diska och göra något så jag slipper tänka på smärtan.

Typiskt min otur, den slår aldrig fel - eller hur Emma?

Kommentarer
Postat av: Gun

Men fy vad jobbigt! Ryggvärk är inte att leka med.

2009-09-02 @ 16:03:47
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Usch da..=/ Har de sagt vad de kan vara? Krya på dig och hoppas smärtan försvinner! kram

2009-09-03 @ 17:09:59
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0