En dammsugare kan göra mycket.

Eftersom jag inte varit hos min mamma sedan innan jul så fick jag mina julklappar igår, varav en utav dessa var en dammsugare. Fyfan så bra tänkte jag.


Mamma: Ja, nu kommer du väl flyga hem för att dammsuga.
Jag: Haha, ja det känns fan så.
Mamma: Ja, och det är nog ENDA gången du kommer att dammsuga i positiv anda.
Jag: Det har du nog rätt i.

För HUR kul är det att dammsuga egentligen? Inte alls speciellt roligt, men tydligen kan en nyinköpt dammsugare väcka lusten även i mig.

Kommentarer
Postat av: Ess

Klart man vill leka med sina nya saker! oavsett vad det är för saker...

2010-02-05 @ 16:07:59
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Svar: "Sen har vi då KISSIES blogg som jag endast läser för att irritera upp mig själv. Det är ju dumt men kan bara inte låta bli ;D"



Hahaha klockren! Känner igen det där, varför gör man något så ont mot sig själv? Satanister är vi ta mig fan.



Tack också för kommentaren om MIN blogg, den var trevlig att läsa :)



Trevlig.. Haha..



Jag gillar din blogg för att den är tossig! Lovar att komma med mer utförlig info sen, och att kommentera mer :)

2010-02-05 @ 17:19:43
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0