Det här med mörker.

Jag och Mattias pratar (skriver) på MSN.

Jag: Hm, anledningen till att jag mår som sämst nu kanske är för att jag inte sett ljus på ungefär en vecka.
Jag: Eller alltså, max tio minuter kanske - sen blir det mörkt igen.
Mattias: Ja det spelar roll, precis som alla andra faktorer.
Jag: Hm?
Mattias: Att vara deppig utan solljus blir som en dålig soppa som inte är god att äta.
Jag: Hmm..
Mattias: Men förr eller senare måste man ju bajsa också.

Så nu vet vi det, och han nog rätt dessutom.

Detta är Mattias. Han är vis, och han har skägg som jag. Däremot undrar jag om hans hatt är gjort av te? Synd han är straight, annars hade jag gift mig med honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatten är inte gjord av te, det var ett så kallat "hamsterhus" faktiskt. Tydligen vill hamstrar bo i såna där, men jag tyckte höstacken passade bättre som hatt faktiskt. :)

2010-01-09 @ 23:16:35
Postat av: Pappa

Landstinget har ljusterapi

2010-01-10 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0