Jag packar.

Nu packar jag lite inför imorgon.

Jag ska bo hos pappa några dagar, det behövs verkligen.

Har sovit hela dagen med jämna mellanrum förutom 30 minuters undantag när jag var med Mikaela på Storheden, och nu är klockan snart 21.00 och jag är fortfarande trött.

Antingen sover jag KONSTANT, det kan gå veckor då jag bara sover, sover, och sover. Sen slår det om och jag kan knappt sova på flera veckor.

Läkarna skakar på huvudet och vet inte vad dom ska göra, men HUR ska jag veta vad jag ska göra? Ni hade säkert sagt: "Kamma dig och skaffa dig ett jobb".

Men HUR ska jag hantera ett jobb när jag inte ens kan hantera mig själv och min dygnsrytm?

PS. Eh, just ja. Humorblogg var detta... Skit ner er! Hehe

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet, bara för att du har bestämt dig för en sak som att bloggen ska vara en humorblogg så hindrar det inte dig från att stundvis visa dina äkta känslor också, som när något inte känns bra. Det måste man få göra.

2010-01-10 @ 14:12:20
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Meg

bipolär? Jag har det sådär i alla fall, med den diagnosen. Ta hand om dig.

2010-01-11 @ 23:42:13
URL: http://magdalenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0