Okej, första dagen.

Pappa kom och slet upp mig ur sängen, jag har nu varit vaken i alla fall en halvtimme och jag måste säga att allting snurrar så fruktansvärt, och jag hoppas att det verkligen är något som går över för just nu känner jag mig full, så ni får ursäkta eventuella stavfel.

Blev även kissnödig två timmar efter jag tog medicinen igår, så då var jag tvungen att resa mig upp och gå till toaletten, och när jag väl står där och ska kissa ser jag små fjärilar runt omkring mig överallt.


Det känns helt enkelt som att jag åkt karusell i flera dagar eller som att någon rullat en fet joint som jag sedan rökt helt själv.

Kommentarer
Postat av: Gun

Det låter jobbigt men hoppas du står ut tills det vänder. (man kan sitta och kissa också;))

2010-01-14 @ 12:24:33
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Amen vafan.. Är den receptbelagd? Annars hade jag velat testa!



Haha. Annars får jag fortsätta inhalera brikanyl (min astmamedecin) (NOG KUL).

2010-01-14 @ 19:20:04
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0