Jag sitter inte häktad.

Tänkte bara meddela er om att jag inte sitter häktad eller anhållen för att ha förfalskat min ålder från uråldriga 1986 till ynka 1991. (Nu när man börjar bli gammal vill man ju helst låtsas som att man är yngre för att kunna ta del av alla fördelar.)

Det gick bra att åka buss på ungdomsbiljett. Var lite orolig när bussen svängde in, men vad fan. Jag hade ju till och med rakat mig för att se yngre ut. Jag har aldrig påstått att jag är normal.

Nu sprättar jag en kall öl och hade tänkt åka hem med sista bussen. Men sen kom jag på att jag faktiskt inte orkar åka hem så tidigt, så jag får helt enkelt dricka några öl till och sedan promenera dom ynka fem kilometerna hem. (Läs: Krypa)

Kommentarer
Postat av: Jenny

göttans att du fick åka som ungdom x) När jag var 18 kunde jag åka som 15 åring...de va ju positivt när de gällde bussar..men annars avr de inte så kul att se så ung ut ^^...

2010-07-24 @ 21:32:10
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

jag fick 800 kronor i böter när jag försökte leka liten på bussen :(

2010-07-25 @ 00:48:19
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Nina

Busunge där! fniss

2010-07-25 @ 16:46:37
URL: http://www.nina247.com
Postat av: Nana

Hahaha! Först tänkte jag att du måste vara knäpp som till och med planerade denna kupp så att du rakade dig, men sedan kom jag på att jag satte upp håret i två tofsar på sidorna (vaddå uppenbart?) för att se yngre ut en gång när jag skulle åka på ungdomsbiljett! Men det gick också bra :)

2010-07-26 @ 10:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0