Jag har då ingen fylleångest.

Jag, pappa och en vän till honom satt ute i trädgården tidigare idag.

Jag: Åh, jag hatar fylleångest.
Vän: Haha, ja det är verkligen inte roligt.
Pappa: Jag har då ingen fylleångest alls.
Vän: Nej, men det är ju inte så konstigt med tanke på att du korkade upp vid lunch, då hinner du inte känna av någon ångest överhuvudtaget.
Jag: Hahahahahahahaha.

Det är nu jag skulle vilja överdriva och skriva att jag låg i svåra magplågor av mitt enorma skrattanfall som ekade ända till gatubarnen i Afrika, men vi skippar det. Okej?


Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Ja, man måste ju liksom hinna få ångesten också. Lite som att man inte blir hungrig om man äter hela tiden.. ;) God morgon!

2010-06-27 @ 08:10:44
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Johanna - Max mamma

Ja det tycker jag att du ska göra.

Kan du inte skriva till mig sen vad du tyckte??

2010-06-27 @ 10:10:39
URL: http://ginnsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0