Svar på era frågor - Del 2.

Jag skulle ha svarat på dessa frågor för några veckor sedan, men eftersom jag är jordens segaste människa så fick det bli nu istället. Aight?


Har du inte läst första delen kan du klicka HÄR!

Är du singel?
Jag är så singel man kan bli, och det är faktiskt skönt!

Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Oj, jag har inte varit särskilt bra på det här med förhållande men det varade ett år ungefär.

Godis eller glass?
Glass.

Cigg eller snus?
Då väljer jag snus, man blir sådär lagomt hög liksom.

Kaffe eller te?
KAFFE! Kan inte leva utan. Är en inbiten narkoman när det kommer till kaffe.

Kan du inte ge en seriös beskrivning av dig själv? Den du har i menyn är en "smula" överdriven.
Oj, det är ju så svårt att vara seriös. Men okej då, jag kan försöka. Jag är en kille som fortfarande söker efter ett svar på vad jag vill göra och åstadkomma i framtiden. Hoppade av gymnasiet vilket jag ångrar idag, men ska läsa upp på Komvux inom en snar framtid.

Är en ganska flummig person i allmänhet, har svårt att vara seriös och är expert på att berätta roliga skämt. (Okej, tråkiga skämt men JAG tycker dom är roliga!)

Hur lång tid sitter du vid datorn i snitt per dag?
Oj! Det är så olika men det kan bli ungefär fyra timmar lätt. Följer ungefär 200 bloggar via bloglovin' och försöker gå på återbesök till mina läsare varje dag, tiden rinner lätt iväg. Hehe.

Har du alltid vetat att du är homosexuell och har det varit något problem med familj, etc?
Sedan i tonåren har jag vetat säkert och mina föräldrar och vänner har alltid varit stöttande i det hela, vilket känns jävligt skönt. Finns dom som har haft ett rent helvete, efter att dom kommit ut.

Kommentarer
Postat av: Jompen

hahahahha det var så himla kul när min polare berättade för sin farmor (när hon gick i 5an) att hon var homosexuell. Hennes farmor ba: "jaja såja lilla gumman, du ska se att det går över"



hhhaha tjena hälsena! bushflata blev det av henne.

Sjukt kul! tack för ditt stöd liksom!

2010-06-28 @ 10:36:18
URL: http://johannamoxell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oh I love info about Toby! :D Alltid kul att få veta lite mer xD

2010-06-28 @ 15:44:23
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Miccy

Hur orkar du läsa 200 bloggar? Och hur håller du reda på vem som är vem undrar jag som är senildemnet

2010-06-28 @ 22:25:32
URL: http://miccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0