Vilket jobb som helst liksom.

Jag och Hanna har en konversation över MSN.

 

(Bild: Hanna och Jag 2009)


Jag: Alltså jag blir tokig snart på att vara arbetslös och fattig.
Hanna: Mmmm...
Jag: Nu ska jag skriva ett professionellt CV.... Ska börja redan ikväll!
Hanna: Ja, gör det.
Jag: Är sjukt desperat, hade till och med kunnat städa hotellrum.

(Kort paus)

Jag: Eller.. Så börjar jag motionera, tokträna så jag blir smal, vältränad och spelar in porrfilm. Oh yeah, oh yeah harder. Sen är man 40.000 spänn rikare liksom.
Hanna: Hahahaha, eller så blir man en tjock porrstjärna. Med kakor i naveln och röven....
Jag: Haha, ja det finns ju människor med såna där fetischer, feeders som älskar feta människor.
Hanna: Haha ja.
Jag: Men hade jag sett mig själv naken i nuläget hade jag kräkts, fått ångest och aldrig mer gått ut.

Så nej, jag skippar nog det här med porrstjärna. Ge mig ett jobb, någon?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det borde finnas många chefer som vill ha en sån skön kille som du på jobbet. Jag hade velat de...



(Blogglänken är förövrigt rätt värdelös då bloggen är lösenordskyddad efter upptäckten att mina föräldrar läser den och jag har skrivit ex antal olämpliga saker där)

2010-03-04 @ 22:37:17
URL: http://qwervin.blogg.se/
Postat av: Stephie

Hejsan, hittade för en stund sen din blogg av en ren slump och jag måste bara säga att jag älska den direkt! har nu suttit och läst hur många inlägg som helt, som ren besatthet nästan haha och skrattet har kommit ett X antal gånger. Sjukt bra :) Du har just fått en till unik besökare!

Kram

2010-03-04 @ 22:48:51
URL: http://stephiehilonen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ett extraknäck bredvid studierna hade ju inte varit helt fel just nu >.<

2010-03-05 @ 00:02:58
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hahaha, ja det låter bättre :P

2010-03-05 @ 00:47:12
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: mikaaaaelaa

hahaha fan vad bra....

2010-03-05 @ 10:20:58
Postat av: Ylva

40.000 får man inte för en porrfilm, det vet jag av erfarenhet men dröm på ;)

2010-03-06 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0