Kommer internet att vara framtidens "fossil" ?

När jag tittar på naturprogram så ser man alltid forskare som gräver fram fossil och påstår att det ena benet efter det andra är från den och den dinosaurien.

Om vi männskor skulle dö ut nu, och en ny människa skulle "återuppstå", skulle de leta fossil eller skulle de lyckas få internet att fungera och på något vis få tag i förlorad information?

Tänk er, då sitter de där helt exalterade över att få information om våran generation, och sen hittar de plötsligt Aftonbladet där dom besviket får läsa:

  • Gå ner 5kg till sommaren!
  • Sov dig smal!
  • Lindsay Lohan död i en överdos.
  • Maria Montazami på läppstiftsavgiftning.


Nej, jag håller inte på att bli tokig, jag har bara alldeles för lite att göra.

Kommentarer
Postat av: The Meg Show

Alltså jag tänker på det där ofta... okej kanske inte ofta, men ändå. Jag tänker också på det.

2010-05-06 @ 02:18:20
URL: http://magdalenasvensson.blogg.se/
Postat av: cecilia

hahaha ja det där har jag också funderat över!

2010-05-06 @ 09:57:15
URL: http://ceciliatipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0