Gubben bakom bibeln.

Jag och Emma sitter i hennes vardagsrum och plötsligt börjar hon prata om bibeln.



Emma: Alltså, jag har börjat läsa bibeln bara för att det är en sån bok som man borde läsa bara för att.
Jag: Hahaha, jaså?
Emma: Ja, alltså den är helt sjuk. Det är ju DÄR ifrån kvinnoförtrycket och allt startade om man läser i början. Typ att kvinnan ska lyda sin man och så vidare....
Jag: Fan vad sjukt. Men vem skrev bibeln egentligen?
Emma: Ja, det måste väl ha varit ett gammalt fyllo som satt där på fyllan och hittade på en massa nonsens.
Jag: Hahahaha, ja kanske.
Emma: Mmmm.. Men det kanske finns något telefonnr till Gud där längst bak i eftertexterna? Så man kan ringa och fråga eller något.

Ehm, ja det kanske finns det Emma... Eller så inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns Bibelporr också! Höga visan eller nåt sånt tror jag det avsnittet heter (kan hända att jag kommer ihåg helt fel, det är ganska många år sen vi skrattade åt det sist, men jag tror det var så), helt sjukt.

2010-01-23 @ 20:14:08
Postat av: Hääna Banääna

Ja, det var jag som skrev om bibelporren, namn och allt försvann...

2010-01-23 @ 20:15:13
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

hahahah, awesome xD

2010-01-24 @ 19:13:23
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: johanna

asså ojojoj vad kul, jag dör avskratt xd???

skulle det va kul?

är det sånt du lägger ut på din blogg??

asså respektera andra lite

2010-01-26 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0